Bare 2 dager igjen:
15% rabatt på alt

Global Campaign on Military Spending Logo v2

Snapback-caps

Global Campaign on Military Spending Logo v2
Global Campaign on Military Spending Logo v2
Global Campaign on Military Spending Logo v2
Global Campaign on Military Spending Logo v2

Tilpass motivet og legg til tekst

Legg til tekst her, eller tilpass motivets posisjon og størrelse

Global Campaign on Military Spending Logo v2

Snapback-caps

213 kr
Inkl. mva., pluss frakt
normal i størrelsen

 Snapback-caps på lager. Vi trykker produktet for deg etter bestillingen.

Levering: 10.05.2024 - 14.05.2024 (Standard)
Baseballcaps i retrostil Størrelsen kan tilpasses med remmen bak. Avflatet på toppen. 100 % polyester. Merke: Beechfield

17 produkter med dette motivet

Flere produkter

Produktdetaljer

Oldschool-stil, ikke bare for hiphop-fans. Den moderne baseballcapsen i retroedesign er selve prikken over i-en for alle med en avslappet funky stil, og for den sportslige og urbane typen.
  • Rett skjerm og avflatet topp
  • Størrelsen kan justeres på baksiden
  • Skjermen er grønn på undersiden
  • Materiale: 100 % polyester

Følgende verdier ble målt på et produkt som lå flatt.

Størrelse
A (cm)
B (cm)

Tips: Sammenlikne lengden og bredden med et plagg du har.

Global Campaign on Military Spending Logo v2

Global Campaign on Military Spending Logo v2

GCOMS er den globale kampanjen for militærutgifter. Hovedmålet er å øke bevisstheten og endre diskursen om militære utgifter som et middel til å oppnå store reduksjoner av militære utgifter over hele verden