Bare 4 dager igjen:
20% rabatt på alt

Global Campaign on Military Spending Logo v1

Hettegenser for kvinner

Global Campaign on Military Spending Logo v1
Global Campaign on Military Spending Logo v1
Global Campaign on Military Spending Logo v1
Global Campaign on Military Spending Logo v1

Tilpass motivet og legg til tekst

Legg til tekst her, eller tilpass motivets posisjon og størrelse

Global Campaign on Military Spending Logo v1

Hettegenser for kvinner

467 kr
Inkl. mva., pluss frakt
liten i størrelsen

 Hettegenser for kvinner på lager. Vi trykker produktet for deg etter bestillingen.

Levering: 16.05.2024 - 21.05.2024 (Standard)
Hettegenser med noe forlenget snitt for kvinner. 80 % bomull, 20 % polyester. Merke: AWDis Just Hoods

17 produkter med dette motivet

Flere produkter

Produktdetaljer

Hettegenser med feminin touch. Denne hettegenseren er skikkelig deilig, behagelig og maksimalt avslappet, og bør være grunnutrustning i alle kvinners klesskap.
  • Smalt, figurbetont, noe forlenget snitt
  • Smale, noe forlengede ermer
  • Skjult åpning for hodetelefonledning i kengurulommen, samt skjult hodetelefonstropp i halsen
  • Robust stoff (280 g/m²) og myk, børstet innside
  • 80 % bomull, 20 % polyester

Følgende verdier ble målt på et produkt som lå flatt.

Størrelse
A (cm)
B (cm)
C (cm)

Tips: Sammenlikne lengden og bredden med et plagg du har.

Global Campaign on Military Spending Logo v1

Global Campaign on Military Spending Logo v1

GCOMS er den globale kampanjen for militærutgifter. Hovedmålet er å øke bevisstheten og endre diskursen om militære utgifter som et middel til å oppnå store reduksjoner av militære utgifter over hele verden