Global Campaign on Military Spending Logo v1

Unisex-hettegenser

Global Campaign on Military Spending Logo v1
Global Campaign on Military Spending Logo v1
Global Campaign on Military Spending Logo v1
Global Campaign on Military Spending Logo v1

Tilpass motivet og legg til tekst

Legg til tekst her, eller tilpass motivets posisjon og størrelse

Global Campaign on Military Spending Logo v1

Unisex-hettegenser

460 kr
Inkl. mva., pluss frakt
normal i størrelsen

 Unisex-hettegenser på lager. Vi trykker produktet for deg etter bestillingen.

Levering: 14.05.2024 - 16.05.2024 (Standard)
Klassisk hettegenser for alle (unisex). 80 % bomull, 20 % polyester (antrasitt: 52 % bomull, 48 % polyester), (lysegrå melert: 75 % bomull, 25 % polyester). Merke: AWDis

17 produkter med dette motivet

Flere produkter

Produktdetaljer

Deilig, varm og koselig: Denne hettegenseren er et basisplagg for å ta det kult. Hører hjemme i ethvert velassortert klesskap, både for kvinner og menn.
  • Unisex-snitt: Tettsittende hos menn, videre hos kvinner (bestill et nummer større eller mindre hvis du er i tvil)
  • Hette med integrert snor
  • Utvendig kengurulomme foran
  • Behagelig og glatt stoff (280 g/m²) og myk, børstet innside
  • Materiale: 80 % bomull, 20 % polyester (antrasitt: 52 % bomull, 48 % polyester), (lysegrå melert: 75 % bomull, 25 % polyester)
  • Av produksjonsgrunner er bare følgende farger tilgjengelig: I størrelsene 3XL og 4XL: Svart, marine, lysgrå melert
  • Merke: AWDis

Følgende verdier ble målt på et produkt som lå flatt.

Størrelse
A (cm)
B (cm)
C (cm)

Tips: Sammenlikne lengden og bredden med et plagg du har.

Global Campaign on Military Spending Logo v1

Global Campaign on Military Spending Logo v1

GCOMS er den globale kampanjen for militærutgifter. Hovedmålet er å øke bevisstheten og endre diskursen om militære utgifter som et middel til å oppnå store reduksjoner av militære utgifter over hele verden